tweetyme

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Katja - 6 mars 2015 12:00

Heij! länge se ja skrev sist! har hänt en heldel! bland annat har ja ju haft musikal veckan nu! de va en upplevelse att va på scen och dansa! äe stolt även om de bara va en liten dans! ja kände att ja gjorde mer den här gången på scen! sen har min älskling fyllt år me! hela 19 år har han blivit! vi firade hnm hos min man såklart! va väldigt kul. fick träffa en av hans vänner som var aningen... intressant! x3
ja har träffat hans släkt och bondade me hans kusinbarn (tror ja)! så otroligt söt va hon!
och igår va ja me min man och fru och sladda runt i Filipstad! behövde träffa dom båda! saknar dom nöe otroligt! kul hade ja iallafall kom hem vid 00, 45 så la mej väl en 1! cx (ursäkta stavfel stel i fingrarna eftersom ja sitter ute och väntar på bussen hem!)
och så har ja haft de en aning jobbigt me.. snart 12 år sen pappa gick bort.. och idag på svenskan prata vi om va som äe oki att skämta me och så visar min lärare en reklam film på en man som försöker ta livet av sej på samma sätt som pappa gjorde.. men mannen i reklamen misslyckas då.. sp ja gick ut. hade svårt att gå till skolan igår. första dagen ja gick efter lovet.. men aja.. nu ska ja hem till min älskling! puss på er! ^3^<3 bilder kommer!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fluffis

ÖoÖ

Pink Devil With Wings Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards