tweetyme

Alla inlägg under januari 2014

Av Katja - 25 januari 2014 10:33

   

Heeij! hålelr på att leka runt i photoshop! blev ganska nöjd!c: men nt klar än!cx men aja! idag ska ja, ylva och isak åka pulka!!!:D

Av Katja - 18 januari 2014 22:09

fan jävla helvete!! gud va ja saknar dej!! va i stalet idag och titta ditt.. skulle låtit bli! fan.. min Molly.. ja saknar dej mitt hjärta! snart Båtis tur me.. usch! ja vill nt! felåt men bahövde bara få ut de.. 

Puss på er!<3

Av Katja - 14 januari 2014 11:55

                     

Heeij! sitter och tittar klär!cx och vill typ skaffa en rosa puffig klänning!c: men nu börjar ja snart! puss!!<3

Av Katja - 13 januari 2014 13:33

   

Heeij! sitter på bilden och har precis gjort två nya bilder! blev ganska nöjd!c: men nu måste ja dra innan datorn dör!!

Puss!!<3

Av Katja - 13 januari 2014 10:10

     

Heeij!! sitter här i skolan och väntar på att ha matte!!c: har köpt en cola så äe glad!!:D fast äe övertrött me!cx och de äe kallt!! väldigt kallt...xc men men! min buss va försenad 20 min i morse!xc snaka om att ja va sur!!! Morr!!!!!>:c aja! marcus hade svimmat vid bussen imorse såjulia drog till hnm på akuten!xc men aja! ÄLASKAR min nya mobil!!!<3 <3 <3 och bilden! den har min kära syster gjort! as fin!!C: 

och vet ni vad!!??? på onsdag får ja titta på min älskling!! ah!! Klaus!!!!!ÖwÖ awww.. *dör* 

gu va ja älskar hnm!! men aja pussis på er mina monster!!<3


Av Katja - 12 januari 2014 21:18

     

Heeij! hade alvarlig glömt hur lätt ja föll för de här! OMFG!! mitt hjäpta typ hoppar flera slag näe ja ser magen på hnm!!!xox ja har inge imot sånna utan men ja mins hur sjukt förälskad ja äe i alla me magrutor!cx haha!! vill typ bara slicka på dom!!xD ne men!cx thihi! har inget imot en kille me tvättbräda!x3 fast nt för synliga ska liksom va lagom!xD aja! Pussis!!!<3

Av Katja - 9 januari 2014 08:45

 

Godmorgon! har precis ätit frukost och känner mej faktiskt piggare idag! så ja hoppas de håller i sej tills imöra! ivärsta fall går ja bara en stund!cx typ en timme eller så! vi får se hur de blir eftersom Julijus me äe sjuk! så kanske bara blir ja men vem vet! aja iallafall ska ja ta och titta teen wolf ett tag sen ska ja gå ut och få luft! har nt varit ute sen.. hm.. tror de va i fredags!Cx 

fast ja trivs så bra här i sängen!C: de äe varmt och mysigt! ja vill aldrig gå upp!!!!!ö3ö 

PussPåEr!!!^3^

Av Katja - 8 januari 2014 22:43

 

Heeij! har tittar Teen Wolf hela dagen och inser nu va de äe ja gått och väntat på! dom!!ÖoÖ föll typ pladast! Max och Charlie Caver!!<3 i serien: Aidan och Ethan!! aja!xD ska sluta va besat nu! men puss på Er! kan nt sova! svettas typ ihjäl så ffortsätter titta! skriver kanske mer sen!! Puss!!<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fluffis

ÖoÖ

Pink Devil With Wings Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards