tweetyme

Alla inlägg under april 2013

Av Katja - 30 april 2013 17:45

Heeij! Ja tänkte att ni skulle få veta lite mer om mej! Deta ja kommer skriva nu äe litte ur mitt liv.


För exakt 10 år sedan tog min pappa livet av sej. Just dena dag fast för 10 år sen. Ja var väl ungefär 6 år då. Ja vet nt riktigt vrf han gjorde de och de kommer ja nog aldrig få svar på. De har gått bra och mitt livhar rullat på ganska bra. Tills ja vaknade upp och såg verkligheten... Att ja kommer aldrig va som andra barn. Ja har växt upp med min mamma. Ja har aldrig haft en pappa och kommer aldrig ha en. Ja äe 16 år, ja har ADD och ja passar nt riktigt in. Ja har min egen värld i mitt huvud som ja rymmer till när nt verkligheten räcker till. Där kan ja va nön ja nt äe. Där ja kan säga va ja vill. Ja har levt där i snart 10 år. Och Idag äe de dags att släppa taget om min fantasi värld och börja leva i den riktiga världen. Ja tänker nt va nön annan längre. Ja äe en 16 årig tjej, ja har ingen pappa, ja har ADD och har världens bästa mamma! Och världens underbaraste Pojkvän!!  

<3

Av Katja - 29 april 2013 09:35

 

Heeij! har precis läst min  förra blogg lite! och ja hita de ja skrev när de hade gått en månad!!  haha! ja trode aldrig ja skulle träffa den perfekta! men de har ja! han äe min prins! ja vill nt ha nön annan! varje gång ja ser hnm så får ja fjärilar i magen!    och ja hoppas du aldrig lämnar mej! för ja vill alltoid vara din!!   du äe mitt allt! tänk de har gått 6 månader nu! asså ett helt halvår!! sen vi träffades!   kan nt fatta de!! ja har aldrig varit såhär lycklig förut! och du ska veta att ja älskar dej otroligt mkt!!!    


P.S skulle ha skrivit dehär igår!! men aja Puss!!  

Av Katja - 29 april 2013 08:47

Heeij!! Vakna vid 5,30 och va as pigg men försökte somna om men de sluta me att ja gick upp 6,10 men nu sitter ja på bussen till skolan! Och hoppas de blir en bra dag! Har lite ont i huve men de går nog över!xD aja skriver mer sen! Puss!<3 (tog bara en bild!!xp

Av Katja - 27 april 2013 16:25

Min älskling sover vid mina fötter! Så vill nt gå nön stans! Han äe ju så söt!!!^o^<3

Av Katja - 27 april 2013 14:33

Titta!! Min söta kusin!!c:

Av Katja - 27 april 2013 12:13

 

nu äe ja sminkad och kläd!c: snart kommer väl adde, malin, lowe och alice!!*O* vet ni va de äe för dag imöra+ de vet ja!!!!*o* thihi!! men de ska ja nt avslöja än!!! aja PussPuss!!  

yay

Av Katja - 27 april 2013 10:04

Godmorgon! Sitter och tittar på Bernad och Biannka!xp

Av Katja - 26 april 2013 14:45

Sitter hos mormor och morfar och äter!!!*o*

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fluffis

ÖoÖ

Pink Devil With Wings Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards